Nieuwsblad voor Huizen - [advertorial]DA Drogisterij & Parfumerie Holleblok biedt klant uitgebreid assortiment
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226622&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=nieuwsbladvoorhuizen.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=127" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Patrick Kelder en Jenny Pool leiden DA Drogisterij & Parfumerie Holleblok.
Patrick Kelder en Jenny Pool leiden DA Drogisterij & Parfumerie Holleblok. (Foto: Bob Awick)
advertorial

DA Drogisterij & Parfumerie Holleblok biedt klant uitgebreid assortiment

  Bedrijven

HUIZEN - Huizen is weer een DA-drogisterij rijker: Drogisterij & Parfumerie Holleblok in het gelijknamige winkelcentrum en aan de gelijknamige straat. Het bedrijf wordt sinds 1 juni gerund door Jenny Pool en Patrick Kelder.

Jenny: "We bieden de eerste levensbehoefte op het gebied van drogisterijartikelen en daarnaast kwalitatieve en specialistische producten om zo de klanten meer te bieden. Bijvoorbeeld de brillencollectie van Eye Love, voedingssupplementen en luxere geuren."

Assortiment
Ook cadeauartikelen, kaartjes en loten van de Staatsloterij zijn er verkrijgbaar. Patrick: "We willen aansluiten op de behoefte van de klanten. Mochten ze dus naar iets op zoek zijn dat we niet hebben, dan horen we het graag. Dan kunnen we het opnemen in het assortiment of we bestellen het bij de groothandel en dan is het de volgende dag binnen."

Beiden hebben al jaren ervaring in het vak. Jenny: "Ik werk al 32 jaar in diverse drogisterijen en heb ook al 12 jaar winkels gerund." Ze is gespecialiseerd in voedingssupplementen en daarvan zijn diverse merken in de zaak te vinden.

Gesprek
De winkel verkoopt onder andere Alka, wat helpt om de balans tussen zuren en basen in het lichaam te herstellen. "Ik vind het fijn om mensen lekker in hun vel te laten zitten en met hen het gesprek aan te gaan hoe ik ze kan helpen", vertelt ze enthousiast.

Patrick is het vak min of meer ingerold en zijn sterke punt ligt bij organisatorische zaken: "Inmiddels heb ik ook al jaren ervaring en weet ik ook overal van." Jenny legt uit dat ze regelmatig bijgeschoold worden, net als het personeel in de winkel. "Zeker als er nieuwe producten zijn. Dan kunnen wij klanten goed adviseren."

Verzorgingslijnen
Naast gangbare merken hebben ze ook speciale verzorgingslijnen, zoals bijvoorbeeld Louis Widmer, dat afgestemd is op de gevoelige huid. Deze lijn heeft zelfs een zonnebrand en shampoo en is daardoor erg compleet.

Jenny: "We hebben ook Erica, dat bestaat uit puurnatuurproducten." Patrick: "We bieden ook producten aan van een luxer merk als Collistar. Iedereen kan hier terecht voor het product dat bij hem of haar past."

Advies en service
Ze willen met hun winkel klanten uit heel Huizen trekken en zich onderscheiden van de concurrenten door goed advies te geven en een hoge mate van service. Patrick: "Dat is ons hoofddoel. We richten ons daarbij wel op waar onze kracht ligt als drogisterij. We zijn daarom geen postpunt meer."

"Het gaat bij ons echt om het zijn van een goede drogisterij met een uitgebreid assortiment waar iemand een crème van Nivea kan kopen, maar ook een bril, een luxe geur en meteen een kaartje of klein cadeautje kan meenemen om iemand een fijne verjaardag te wensen."

Reageer als eerste

<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226622&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=nieuwsbladvoorhuizen.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=127" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Elke donderdag het Nieuwsblad voor Huizen per e-mail
Meer berichten
 

Nieuwsblad voor Huizen nieuwsbrief

Elke donderdag het Nieuwsblad voor Huizen per e-mail
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13371756&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=nieuwsbladvoorhuizen.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=127" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>