Logo Nieuwsblad voor Huizen

‘The Last of Us’ wordt naamsponsor: Grote impact op 1/4 Marathon Rotterdam!

april 20, 2025

Leesduur: over 1 minuut

Serie 'The Last of Us' verbindt zich als naamsponsor aan de 1/4 Marathon Rotterdam

De 1/4 Marathon Rotterdam, onderdeel van de NN Marathon Rotterdam, gaat voortaan door het leven als The Last of Us 1/4 Marathon Rotterdam. De populaire HBO-serie ‘The Last of Us’, waarvan het tweede seizoen op 14 april – de dag na het evenement – in première gaat op HBO Max, heeft zich verbonden als naamsponsor aan deze Rotterdamse loop.

The Last of Us is gesitueerd in een post-apocalyptische wereld en is oorspronkelijk een videogame. Na de introductie van het eerste seizoen in 2023, sleepte de serie acht Emmy Awards in de wacht. Tijdens de NN Marathon Rotterdam zal de serie prominent aanwezig zijn langs het parcours.

Dewi Klomp, Marketing Manager bij HBO Max: “Bij HBO Max streven we ernaar om krachtige verhalen te koppelen aan iconische gebeurtenissen. Met de lancering van het nieuwe seizoen van The Last of Us hebben we bewust gekozen voor een samenwerking met top sportevenementen zoals de NN Marathon Rotterdam. De intensiteit en uitdagingen die de deelnemers op het parcours ervaren, resoneren met de thema’s in onze serie. Deze samenwerking is daarom een perfecte combinatie. We zijn enthousiast om zowel de lopers als de toeschouwers te motiveren en het verhaal van The Last of Us naar de Rotterdamse straten te brengen.”

Wilbert Lek, directeur van de NN Marathon Rotterdam: “We voelen ons vereerd dat HBO MAX onze marathon ziet als het ideale platform om het verhaal van The Last of Us aan een groot publiek te tonen. Met de lancering van het tweede seizoen op 14 april, direct na ons evenement, is de timing perfect om de tienduizenden deelnemers en toeschouwers enthousiast te maken voor het vervolg van deze veelgeprezen serie.”

LEES  Toekomst van Voetbal: KNVB Expertise Kenniscongres 2025

Vergelijkbare artikelen :

Beoordeel dit bericht

Plaats een reactie

Share to...