Logo Nieuwsblad voor Huizen

Feyenoord & Castore onthullen: Het Twaalfde Shirt in unieke campagne!

maart 23, 2025

Leesduur: over 1 minuut

Feyenoord en Castore lanceren unieke shirtcampagne: Het Twaalfde Shirt

Feyenoord en hun kledingpartner Castore bieden fans de unieke mogelijkheid om zelf een nieuw shirt voor Feyenoord te ontwerpen. Met de vandaag gelanceerde campagne krijgen supporters de kans hun ideeën te delen voor het zogenoemde Twaalfde Shirt, dat komend seizoen als vierde officiële tenue zal worden gebruikt.

Dit tenue is bijzonder omdat het de twaalfde samenwerking markeert tussen Castore en Feyenoord, en het is de eerste keer dat het ontwerp geheel door de supporters, oftewel de twaalfde man, wordt bedacht. Fans mogen hun creativiteit de vrije loop laten en alles insturen, van patronen en kleuren tot stoffen en persoonlijke verhalen die het shirt bijzonder maken. Inzendingen kunnen online via een speciale website van Feyenoord worden gedaan of fysiek worden afgegeven bij de verschillende Feyenoord Fanshops en bij MediaMarkt vestigingen in en rondom Rotterdam. De inzendingstermijn loopt tot en met zondag 30 maart 2025.

Een panel zal twaalf inzendingen kiezen die door het ontwerpteam van Feyenoord en Castore worden uitgewerkt tot definitieve ontwerpen. De supporters krijgen uiteindelijk de kans om te stemmen welk design het officiële Twaalfde Shirt wordt. “Het design dat de meeste stemmen krijgt, zal vanaf 12 december te koop zijn als ons vierde tenue”, aldus Ruud van der Knaap, Commercieel Directeur van Feyenoord. “De keuze voor de datum 12 december is een eerbetoon aan onze twaalfde man, ter waardering van hun onvoorwaardelijke steun, niet alleen hier in Nederland maar ook tijdens onze Europese wedstrijden. Met deze campagne willen we onze fans echt in het zonnetje zetten.”

LEES  Fonds Gehandicaptensport Lanceert Unieke Campagne voor 50ste Verjaardag: Ontdek het Nu!

Vergelijkbare artikelen :

Beoordeel dit bericht

Plaats een reactie

Share to...